Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~dkornel | użytkownik

imię i nazwiskoKornel Demczuk adresWarszawa zarejestrowany22.03.2009 @18:10:09 ostatnio na stronie24.10.2009 @13:57:36

chujowe te moje zdjecia, nie ma co xdd


















ale kiedys zrobie lepsze, obiecuje.

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty11 komentarze154 posty na forum28

komputer / sprzęt
Szkiełko Canona i oko, sztuk dwie, zintegrowane 8)

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~matomek    01.09.2009 @22:33:03
Jutro wrzuce BW, thanks
~imaginatyk    22.08.2009 @00:00:31
dzieki za komenta, szczęka mi opadła bo hmm u mnie na monitorze jest ok, dziwadła sie dzieją
_______
Zapraszam serdecznie http://imaginatyk.digart.pl/
~morethanlove    19.08.2009 @13:20:55
dziękuję, miło ;*
~czajczaj    16.08.2009 @19:25:24
Kornelloo ! no proszę co za przypadek ;3
~rUL3z    09.08.2009 @13:30:04
Nikkor 24-70 2.8
_______
Pisze co myślę i widzę. Jeżeli nie potrafisz się pogodzić ze szczerą ocena z mojej strony, to wyżyj się pod moimi zdjęciami lub rozpędź się i walnij głow?
~profumo    31.07.2009 @01:37:33
reklama czego?
~profumo    31.07.2009 @01:37:11
reklama czego?
~move    06.07.2009 @00:43:04
no, masz rację
pozdro.
_______
Pray until something happens.
~move    04.07.2009 @22:59:50
przepraszam, ale mnie zaintrygowałeś.
jaka jest różnica między strzelaniem fotek a robieniem zdjęć?
_______
Pray until something happens.
~Enti    03.07.2009 @09:01:54
ale nie przyciemniles bo to moja praca :P
dzieki pozdrawiam
_______
Give me the reason to love You ... Give me a reason to be-e a WOMAN!
I just wanna by a Woman
~orchidays    30.06.2009 @11:36:58
ano było zabawy trochę przy tym zdjęciu, taki eksperyment mi się średnio podoba ale dzięki za jakąś tam niejednoznaczną opinie
_______
dorosłość to początek bezgwiezdnego nieba
i chmur które niczego nie przypominają... nawet waty cukrowej.kJ
http://www.jaworska.info
~dkornel    30.06.2009 @09:18:58
słucham? czy ja sie chwalę?
czy powiedziałem cokolwiek o czyims miejscu zamieszkania?
nie? wiec mam prawo uznac to za twój kompleks, buziaczki =)
_______
odwet? oczywiście.
~pawelkohls    30.06.2009 @09:14:33
smieci nie mam zamiaru trzymac, poza tym, nie wywyzszaj sie niewiadomo jak, nie wiem czym tak sie chwalisz? ze ze stolicy jestes? a wszyscy nie zniej maja kompleksy? zalosne.
~dkornel    30.06.2009 @09:11:27
widze, ze bardzo sie boisz moich slow, bo kasujesz mnie po kilkunastu sekundach widocznie trafiam w sedno
_______
odwet? oczywiście.
~dkornel    30.06.2009 @09:09:18
niezly kabarecik z ciebie pawełku
_______
odwet? oczywiście.
~pawelkohls    30.06.2009 @09:08:38
"koles" to mozesz zwraca sie do swoich ziomkow spod klatki,
poza tym "wielki znawco" - jesli uwazasz, ze twoj komentarz jest krytyka, to wroc do podstawowki.
~pawelkohls    29.06.2009 @16:30:47
twoj komentarz u mnie jak rozumiem pokazuje istote twojej inteligencji, a moze raczej jej brak, szacunku do innych i chyba do wlasnego siebie.
robisz rowniez etykietke ludziom z warszawy... bo chyba kazdy wie jak jest u "was". milego dnia, sprawa zostala zgloszona do moderacji.

zapomnialem dodac... jesli nie masz nic sensownego(czyt. konstruktywnego) do powiedzenia mam tutaj na mysli kometarz, ktory zostawiles, a nie masz pojecia o tym, to zamilcz na zawsze, bo to ponoc zloto jest.
ostatnio edytowane: 2009-06-29 16:33:46
~beri    29.06.2009 @13:56:50
"swiatlo i modelka a ty cos takiego !? nie weszłeś" ? przykro mi, nie zrozumiałam o co Ci chodzi.
~elstasiu    29.06.2009 @13:35:27
ale cztery?
_______
Praca, pasja, cały świat http://www.miejscy.pl
^Halidar    29.06.2009 @13:12:37
tak w fotografii bmx, deski itp. lampy wyzwalane radiowo to podstawa do tego najlepiej szeroki kąt i riderzy którzy potrafia srogo i stylowo jeździć
_______
Shameless promotion: http://www.Halidar.com
^Halidar    29.06.2009 @13:08:49
chciałem tam też ując tego quatera, ale fakt trochę za wysoko...
_______
Shameless promotion: http://www.Halidar.com
^Halidar    29.06.2009 @13:04:34
poważnie ona chodzi ze mną do jednej klasy w liceum
_______
Shameless promotion: http://www.Halidar.com
^Halidar    29.06.2009 @11:58:57
18
_______
Shameless promotion: http://www.Halidar.com
~Kenseikun    26.06.2009 @13:18:14
Podziękował za wpis!! Właśnie takie komentarze lubię !! Zawsze się czegoś nauczę. Pozdrawiam!!
~Megar    11.06.2009 @01:13:00
Dzieki, milo mi. Jakos nigdy nie umialam robic 'normalnych' zdjec
_______
'Your girl is lovely, Hubbell.. '
1 2 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt